MyPage er fjernet

Har du tidligere haft en MyPage-konto? Her er alt hvad du behøver at vide.

I et forsøg på at forbedre brugervenligheden i bestillingsprocessen, har vi fjernet MyPage funktionen på Hurtigrutens hjemmeside.

Hvis du tidligere havde en MyPage-konto, vil du stadig være registreret med dine seneste kontaktoplysninger hos os. Du kan opdatere dine kontaktoplysninger ved at kontakte kundeservice via telefon, e-mail eller chat.

Vil du ændre en eksisterende bestilling for at opgradere kahyt, tilføje udflugter, drikkepakker, hoteller, fly og lignende, beder vi dig også om at kontakte kundeservice via telefon eller e-mail.

Du kan kontakte os her.

1893 ambassadør

Fjernelsen af MyPage vil ikke påvirke vores kundeloyalitetsprogram, 1893 Ambassadør. Hvis du allerede har en 1893 konto, er dine oplysninger stadig sikre hos os. Ønsker du at blive medlem af vores loyalitetsprogram, kan du læse mere her eller blive medlem.

Side-aktiviteter